Om 100(000) frågor

100 frågor

1. Tre namn jag lyssnar till:
Emma, älskling, em

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag kan hantera situationer och personer bra!

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag gärna blir överenergisk ibland

4. Detta är jag rädd för:
Stora fartyg, vattnet ibland, att någon närstående ska må dåligt

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kramar, sol, skratt

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
slicka mig på armbågen, laga mat, skriva fint

7. Detta tycker jag om att göra:
umgås med folk som gör mig glad, lyssna på musik på högsta volym i bilen, hångla!

8. Detta vill jag göra just nu:
Duscha hett

9. Bästa känslan:
Vara påväg till någon rar i bilen med musik på högsta vol

10. Värsta känslan:
rädsla, tvivel

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
förstående, ödmjuk, mjuk överhuvudtaget i sitt sätt, uppförande..

12. Är jag kär just nu?
jao

13. Jag vill gifta mig:
jorah

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
få barn, roadtripa i USA, skriva en bok,  

15. Min käraste ägodel:
dautorn

16. Något jag vill ha i present:
ett armband vill jag haaaaaaa

17. Detta har jag på mig just nu:
leggings, blå kjol, svart t-shirt

18. Favoritkläder:
Leggings o skön klänning

19. Favoritdjur:
hundeli hund

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
mjukrock

21. Favoritlåt just nu:
Its you - ryan cabrera

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
mina betyg säger väl allt

24. En bok jag älskar:
ängel utan vingar - berny pålsson

25. En film jag älskar:
Dagboken

26. Tv-program jag gillar:
Andra Avenyn, skärgårdsdoktorn, Anna pihl

27. Favoritdoft:
Nyöppnat laffepaket

28. Detta äter jag gärna:
allt möjligt mellan himmel o jord

29. Dricker helst
isvatten

30. Favoritgodis:
Lös

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Grekland

32. Färg på mina ögon:
blågröna

33. Min längd:
ingen aning.. 175?

34. Jag tror på:
väderleksrapporterna

35. Jag spelar:
city bloxx, på mobilen

36. Person jag beundrar:
mia

37. Så här bor jag:
I en luftig tvåa

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
inga, im a good  mother 

39. Det här tänder mig:
det är en speciell blick... awwr

40. Det här gör mig avtänd:
på-ighet... sliskighet

41. Favoritfärg:
svarrrrt

42. Favoritcitat:
"If you are a bird, im a bird"
43. En hemlighet jag vet:
Mjaaao

44. Bästa present jag fått:
mojfajs ajv

45. Senast köpta skiva:
dont do those

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina TUTTAR, nerå... mina läppar kanske..

47. Den kollar jag efter först när ja loggar in på msn:
Jossan

48. Udda förmåga/egenskap:
ingen aning.. kan tugga is i oändlighet..?

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En blåval

50. Vad lyssnar du på just nu?:
Stop and stare - Onerepublic

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Jobbat.... ätit lasagne.. trevligt

52. Var är dina föräldrar födda?:
Stockholm

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Jobbshit

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Ingen aning

55. När badade du i en pool senast?
Portugal

56. Har du varit med i någon skolpjäs?:


57. Hur många barn vill du ha?
Två, om jag får välja

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?:
Dödsmetal

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
ganska långt dit va?

60. Vad har du för TV-kanaler?:
12 st

61. Har du åkt moped någon gång?:
nää aldrig.. bara en hel pubertet

62. Har du busringt någon gång?:
nää aldrig.. bara en hel pubertet

63. Har du fått felparkeringsböter?:
Mjo

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
LÄTT

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?:
Grekland..

66. Har du en egen trädgård?:
Nej

67. Vilken är din favorit bland tecknade serie?
Simpsons

68. Kan du alla orden i nationalsången?:
du gamla du fria du fjällfeta ko du levde på fläsk o bruna böööönor

69. Badkar eller duschkabin?
badkar mannen

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
juno?

71. Favoritpizza?:
Kycklingpizza

72. Chips eller popcorn?:
hipss

73. Vilken färg på läppstift använder du?:
ljust

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?:
nej


75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?:
inte på riktigt,

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin med frukkött

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?:
Löken o jag, vi åt på resturang

78. Favoritchoklad?
vit

79. När röstade du senast?:
igårkväll, svartskjorta vann

80. Hur många personer skulle du kunna ge ditt liv för?:
6

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?:
njet

82. Är du bra på matlagning?:
HAHA

83. Klarar du att tanka själv?:
Ja klart

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen?
Abtronic plusbabyfitabnesstrunkaberraves

85. Pepsi eller Coca Cola?:
"en cocka tack"

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nej, men klädkoder

87. Vad var det senaste du handlade?
dill

88. Har du kräkts offentligt?
har man väl

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
true looove

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
Ja

91. Har du ringt något betalnummer?:
Patrik Isaksson i helgen

92. Kan man vara vän med sitt ex?:
kan man väl, jag kan inte men det finns säkert andra som kan

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?:
mamma

94. Hade du mycket hår som liten bebis?:
ingen aning... normalt kanske?

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?:
Hej det är Emma jag kan självklart svara jag bara klickade bort dig
96. Vad har du i din väska?:
Klooegieblock, nycklar, läppglans, men oorka

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
öppna fönstret

98. Antal personer du kan lita till 100 på ?
4

99. Var hittade du den här listan?:
På bilddagboken.. HAHAHHAHA

100. vilka vill du ska skriva av listan o lägga in på sin blogg?
INGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0