Om att inte kunna sova

Hemma igen.
Sjukskrev mig och snusade bebis hela dagen.
" Ammmen Emma ge mig honom nuu, han måste ha maaaaat!"

Typ så hårt höll jag i honom, ja.
Nu har jag kollat på alla AA-avsnitt, laddat ner diverse filmer och kan inte sova.
Försökte ringa min käre pojkvän men han sa bara "Va i helveteee Emma lägg dig vafaaaaaaaaaan"
Har alla något emot mig eller är det bara en känsla?
Om ni vill veta är Göran alltid sådär svärig på mornarna, även om han är glad svär den lille fina juristponken jättemycket på mornarna.
Så nu väääät ni.

Vad kan man hitta på om man inte kan sova och börjar jobbet om ssex timmar?
Duscha har jag redan gjort.
Kläder har jag redan valt.
Orkar inte koncentrera mig o kolla på film.
Ett gammal välbeprövat ex är ju annars Skärgårdsdoktorn där jag kan varenda line och somnar utav matthet.


Så blire.

image88

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu sitter jag i samma sits.
Kom hem efter en middag som senare blev lite krökzeipher och sen plötsligt skulle alla jobba och gå hem utom jag. Så jag drog hem och började vlogga och dricka whiskey.

Nu sitter jag här och väntar på att en massa skit ska laddas ner och klockan är halv fyra.

Vad göra?

Nu ska jag ta en cigg och sen måste jag fan sova. Jet-la-la-lag keeps ya up!

Natti!

2008-02-21 @ 03:24:22
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0