Om barn o utbildning

Förresten drömde jag att jag födde barn inatt, de gick jättelätt o jag hade inte ens ont.
Ibland undrar jag verkligen hur det känns att föda, det kan ju inte göra så ont tycker jag.
Även om Mia säger att hon aldrig har varit med om något hemskare, hon kommer heller aldrig göra om det utan be om kejsarsnitt om det blir syskon.
Det är väl lite slumpen också? Vissa föder på en timme och vissa (som Mia) föder i två dygn.
Jaja, jag ska inte ha barn på ett tag, sitter o kollar kurser i Stockholm.

Måste veta vilken inriktning jag överhuvutaget vill jobba inom.
Har kommit på att jag inte vill flytta utomlands, jag har för mycket underbara vänner och Göran har förändrat en del.
Så kurser/utbildningar i Stockholm blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0