Om erbjudande om skilsmässa (typ)

Jag gråter just nu....
Göran har fått erbjudande om att få "praktisera" på en firma i Tyskland i tre månader för att sedan enklare kunna ta sig an utlandsfall här hemma o likn.
Tre månader och vi skulle ses kanske tio gånger som max!
Han har såklart griller som fan i huvudet och jag förstår honom ju till fullo och VILL att han ska ta det för hans egen skull.
Men jag...
Och oss...?
Han ska ge besked på måndag.
Tar han det åker han i början på April, som ett dåligt jävla aprilskämt.
Tänk om inte jag klarar det då?
Jag har precis "vant" mig av med mitt sviniga beteende som betyder x antal killar på samma gång.
Tänk om jag i en svag stund ringer bartendern? Eller Mr Muscle? Eller Mr Hotguy?
Jag skulle aldrig kunna förlåta mig själv...

Jag kommer gnaga sönder mig själv av saknad...

Någon som varit i samma situation?

Kommentarer
Postat av: panthern

Distans är jobbigt men det är ju iaf tidbegränsat, om ett tag är han hemma igen hos dig. Vad är det han jobbar med för något dumt som tvingar han att åka?

2008-02-27 @ 09:15:27
URL: http://ihpep.blogg.se
Postat av: emma

han är jurist på en advokatfirma,panthern :)

2008-02-27 @ 18:27:21
URL: http://clarissan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0