Om ett par stövlar

HELVETE HELVETE HELVETE HELVETE
Jääääääääävla helvete

Jag har haft ett par svarta stövlar, helt underbara små stövlar som slutade under knät, klacken var perfekt vardagsklack, de var såå snygag till jeans och så tidlösa och inte minst de var svindyra!
För ungefär ett halvår sedan började jag leta efter dem en morgon men kunde inte hitta dem.

Letade överallt i ungefär en vecka, jag gråt några skvättar men glömde sedan bort dem.

Fick ett sms nyss "Rensade lite hemma och hittade ett par svarta stövlar som jag tror är dina... wanna have 'em?"
Från Mr Pojkvänsmaterial.

Och jag vill så himla himla gärna ha stövlarna tillbaka!
Men jag vill inte så himla gärna träffa honom eftersom jag tror att jag kommer få återfall. Jag är fortarande känslig i biten när det gäller honom men det går bra när jag inte tänker på honom.
Överanalyserande som jag är kanske han vill ha ut något mer av träffen?
Nej.. Det har gått för lång tid. tror jag??
ååh. Ska jag be honom hänga dem på min dörr? Låsa in dem i ett skåp på centralen och klistra fast nyckeln under en bänk?
Eller helt enkelt träffa honom?
OMG


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0