Om frukost and THÖ BOOTS

Göran har precis åkt, han kom vi halv åtta med baguetter och yoghurt, juice, bullar, frukt och kaffe. Sötpricken där.
Så vi hoppade upp på min köksö ( Vet inte varför vi alltid sitter där..) och började äta och prata och herreminje vad härligt det är att bli vänner igen efter ett bråk! Nästan så man vill bråka mera bara för att få den känslan när allt är utrett, man kramas och bara känner sig fri på något sätt.

Man behöver verkligen bråka har jag kommit underfund med. Det går inte att ha normal samtalston till varandra hela tiden, man behöver få ut sina aggressioner och skrika lite till den andre.

Iallafall så hann jag berätta om stövlarna och Mr Pojkvänsmaterial och tro mig! Jag skakade när jag berättade vad jag var rädd men men övertygade honom å andra sidan att jag aldrig skulle göra något, bara att jag skulle få så tankar i huvudet av att träffa honom...
Han tyckte jag skulle träffa honom enbart för stövlarna, inte på något fik eller luncha. Bara hej-här-är-stövlarna okej-tack-då-går-jag.
 
Åh.
Nu har jag ju fått mersmak för stövlarna, jag vill så gärna ha tillbaka dem..
Dem kostade elva lax. elva laxar i en laxask.


Nej, nu måste jag gå och städa undan, två skitgrisar i en stia blir inget annat än en svinstia...
Han lämnade en lapp också "Boka inte in något den 14:e"

ååååwh sötnisse, klart jag inte hade tänkt boka in något på valentines day...

image76


   ♥  ♥  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0