Om jobbet

Sitter på jobbet o väntar på att en skiva ska brännas klart så jag kan dunka musik i bilen hem!
Missade tuben imorse så då blev det bilen..
Sedan packa lilla väskan och sova hos my beloved för att imorgon åka på middag hos hans föräldrar...
Jag har bestämt mig för att inte vara nervös!
Han har ingen större kontakt med dem så det är ingen enorm katastrof om jag gör bort mig.

JAOJAO.

Jag är faktiskt så himla glad att jag tog det här jobbet, jag har utvecklats så sjukt mycket på den här månaden än vad jag gjorde på andra jobbet som varade längre.
Jag känner mig starkare i mig själv och får inte panik om en kund kommer in och personen den ska träffa inte är inne eller liknande. Min sociala förmåga har utvecklats iomed mycket kundsnack. Jag har fått bättre självkänsla eftersom det var mycket att lära i början men jag klarade det...
Älskar när jobbet ger mig sådana här förmåner och utvecklingar.

Mys o filmkväll ikväll, Göran har jobbat 25 timmar de senaste två dagarna så jag ska passa upp på min exhausted prins.
Ciao mi amores

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0