Om lista

Namn: Emma C

Födelsedag: 22 november

Hemstad: Stockholm

Ögonfärg: Isblåa

Hårfärg: Blondie

Skostorlek: 38

Är dina föräldrar skilda? Ja

Skor i dag: raggsockor

Mål för året: Tänka, jag ska tänka tänka tänka
Det första du tänker på när du vaknar: Inte reeeedan!?  

Piercings: Ett hål i vardera öra.

Tatueringar: Zwei. hjärta på höften, EMMA på ankeln och "m" mellan tummen o pekfingret 

Namn på barn: Om bar ajag får bestämma? Ian och Alice

Vad vill du bli när du blir gammal?: Lycklig

Drömjobbet: Har inget sådant

Favoritmat: Sushi, typ

Sport: Fotboll

Glass: Sorbet

Godis: Lösgodis

Låt: Ryan Cabrera - Its you 

Helgdag: Lördag!

Årstid: Sommar, såklaart


Senast du...

Skrattade? Imorse när Göran studsade upp och trodde han var frisk, sedan sjönk han ihop och slog huvudet i golvet.... dumma baksmälla kved han.

Grät? Kommer faktiskt inte ihåg, när mamma låg på sjukhuset kanske

Kollade på film? Kollar på Dagboken nu

Drog ett skämt? Igår säkert, jag blir ju sååå rolig när jag har alkohol i ådrorna, Johan Glans kan inte jämföra sig..

Sjöng en sång? Igår


Just nu...

Vad ser man utanför ditt fönster? Beror på vilket fönster du menar, men det som är närmast, grannarnas fönster

Lyssnar du på musik nu? Nej

Vad har du på dig? Raggsockor, Görans hoodie och mina svarta snortajta jeans från igår

Vad är det på din musmatta? har inget sådant larv


Har du...

Blivit kallad hora? Japp

Ljugit om din ålder? Japp  

Bråkat utan anledning? Japp


Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol? Yes.

Rökt? Japp.

Shoppat? Haha jaa.

Skejtat? Tyvärr.. haha 

Bakat? Tyvärr inte, jag kan inte baka.

Motionerat? Mmmm

Solat? Nix 

Haft sex? OhYes

Pussats med någon? OhYes

Pratat i telefonen mera än i 60min? Hmmm, nej


Vem..

Kan du lita på? Jossan, Mia och Göran

Vet allt om dig? Inget vet allt men Jossan vet mest 

Längar du efter? Ingenting.. att bak smällan ska försvinna kanske..


Kommentarer
Postat av: R

längesen jag skrev nåt här.
ville bara att du ska veta att jag fortfarande läser din blogg.

kram

2008-02-03 @ 11:37:01
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0