Om live från garderoben

"Infinn dig plingandes på min dörr 18.00 imorgon, ha på dig din klänning"

SMS från my loverboy, "Ha på dig din klänning" ?? HAhaha, jag har flera klänningar prinsen min...
Valet står mellan trogna IdaSjöstedtpaljetten eller en svart trekvartsärm med ryggurringning o knappar.
Lutar åt den då jag har fåt dille på stora blingiga örhängen..
Idan känns ändå för mycket klubb, jag antar att vi ska käka middag.. Fast jag har ju iofs ingen aning...

Fast NEJ, röv också. Jag som köpte värsta underkläderna idag, då kan jag ju inte ha ryggurringning...
damn... Åter till garderoben...

En svart tshirtklänning med löst fall till urringning...
Dä blir la bra.
Eller nej... Åter till garderoben...

En röd med långa ärmar o svart skärp i midjan?
... Nej... Inte rött på alla hjärtans dag.. Overkill ju..

En grå kjol med hög midja o vit tshirt?
För vardagligt.

En svart vanlig med lite bredare axelband + ett band som går rakt ut över överarmen liksom...
Hmmm...
Med stoora platta guldiga "grytunderlägg" som mamma sa i öronen?
Och en tunn guldkedja om halsen?
Det får det bli...
Eller.....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0