Om lyckad kvälll

Gårdagen var galen, som alltid när den spenderas med mina galnaste underbaringar.
Först var vi på förfest hos Alli och Isak slog ner en hel trave med tallrikar och ala asgarvade utom Alli som försökte vara arg men hade för mycket alkohol i blodet...
Idag har Isak ÅNGEST i can tell. Han har sms:at om hennes kontonr, mobilnr, hur mycket han ska betala, hit o dit.
Hennes lilla etta var iallafall fullproppad med folk så den var superlyckad.
Sedan drog vi vidare ut till diverse klubbar och barer, Göran kom och vid 4 var vi några stycken som tog taxi hem till honom och efterfestade lite smått.
Vaknade imorse på golvet av att någon gick ut genom dörren, inte Göran så jag har ingen aning om vem det var...
Jaja, LYCKAD kväll helt enkelt.
Nu är jag hemma, lagom bakfull och ska fylla i en lista tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0