Om ni skulle äntra mitt palats...

Skulle ni komma in i min lägenhet nu skulle ni rygga tillbaka, ciggarettrök blandat med räkrester plus lite alkoholångor luktar inte gott.
Men skulle ni stanna skulle ni vänja er, hälla upp ert eget glas vin och slå er ner, med oss två halvfulla, halvsunkiga tjejer och komma in i vårat samtal om personligheter.
Och personligheter vi hatar.
Och personligheter som hatar oss.
En tjej på mitt jobb ser alltid på mig mesd värsta frågande blicken såfort jag safr något, sedan väntar hon typ 3 sekunder i9nnan hon svara väldigt sävligt och bitchigt.
Hon hatar mig helt enkelt.

En tjej på Jossans jobb älskar henne, avgudar och dyrkar marken hon går på. och Jossan hatar henne för det.
Hon skickar sms på sms, fnittrar såfort J säger något. Lesbisk kanske?

Ni kanske skulle flika in med någon ni hatar.
Vi skulle garva, som vi i princip alltid gör såfort någon säger något när vi har druckit lite. 
Ni skulle bli förolämpade, troligen-
Och gå ut ur lägenheten, lämna räkresterna, de fulla tjejerna och lägenheeten bakom er. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

cigarettrök och alkoångor kan jag ta, men inte i kombination med räkrester.

2008-02-16 @ 13:56:43
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0