Om nuläget

Nyköping blir imorgon, tjejen ska skulle ta ett glas vin med bangade så jag kör tidigt imorgon och tillbringar hela dagen med nyblivna föräldrarna och lilla nya människan.
Jag tycker det är så galet sjukt och underbart med bebisar, tänk att de ska utvecklas, så mycket de ska ta in, minnas, lära sig...
Har köpt små bebisgrejer för nästan 1500 :- ...
Jag ska bli världens bästa morsa.
Man säger ju att man lär sig av sina misstag men jag tror att man lär sig av andras misstag, de misstag, eller mindre bra sakerna mamma har gjort, vet jag ju om kan ändra på till nästa generation.

Sitter framför Melodifestivalen, Lasse Lindh har verkligen det, har laddat ner massa låtar av honom nu eftersom jag blev så damn trollbunden....
Alexander Schöld har jag alltid också gillat så de två svensksjungande killarna är bäst hittills.
Hittade en gammal vinflaska som jag glatt öppnade och svalde, - och spottade upp. Typ jäst eller något.
Skitgott!
Grannarna mittöver kör wii, ser kul ut.
Jag sitter här. Ser nog inte så kul ut.
Fast jag är lugn, hamonisk. För några månader sedan hade jag panikat över att jag satt själv en lördagskväll men nu tycker jag bara det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0