Om situationen just nu

Hos Göran, vi sitter i varsin del av soffan helt insjunkna i våra laptops som vi har i knäna.
Har vi något vi vill säga öppnar vi ett konversationsfönster på msn bara.
Modernt förhållande, kallas det.

Gjorde kyckling och klyftpotatis med sås till oss förut. 
Det blev faktiskt gott så mina skills i köket är inte helt obefintliga!
När vi kan slita oss från datorerna ska vi äta semmelor. 
Jag vet att det heter semlor men Göran säger semmelor, typ som sé´melååår.
se med lår typ. 
Söt.
Jag säger sämlorr.
Inte så sött.
Lite kanske...

Har pratat igenom morgondagen, vi åker dit sent och åker tidigt på söndagen på blir det smärtfritt för oss alla!
Glad att han förstår att jag har svårt för det här med föräldrar.
Mamma är van att inte ens veta vem jag är ihop med för tillfället så hon bryr sig inte så mycket.
Det är ingen stor grej för henne om man inte hållt i ihop i mer än typ 8 månader. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0