Om vad lycka ger min kreativa sida

Hej mina små kyllingar.
Hemma tidigt från jobbet, bakfull o härlig!
Gårdagen var underbar, vi åt ute o jag åt världens godaste marulk.
My God vad god den var och my god var Göran var lugn och romantisk, han brukar aldrig ha ro att kunna sitta tyst och kolla in i mina ögon några sekunder, utan blicken flackar alltid runt och kommenterar allt, tar upp telefonen, han är en nervös person o jag älskar honom för det men även jag vill ha lugn ibland.

Sedan tog vi taxi hem, drack champagne och dansade till I wanna know what love is och hånglade.
jag är så kääär o såå lycklig.

Jossan kommer på tjejmiddag ikväll. nu slog klockan om till 15.51. samma fram o baklänges o baklänges o fram.

Jag har fått förändring i mitt liv, inte bara iomed Göran, jag har fått perspektiv på saker.
Jag kan säga med en viss svaghet i rösten men ändå säga det, att jag är lycklig. Jag är nöjd med mitt liv, även om det alltid finns saker jag vill göra, så är jag nöjd.
Och denna tillfredställelse är inte bra för min kreativa sida. Bloggen är  en blaha blaha blogg, min bok som jag skrev som allra bäst på när jag var som olyckligast står nu still, jag kan inte ens knåpa ihop roliga sms längre!
Men det är väl smällar man får ta antar jag?
Känns jäkligt trist dock.



piz löv än anderstending

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0