Om chaaaa

Nya jobbet är bra. Inte mer än så men jag har bara ett tremånaderskontrakt, Sedan ska jag göra något. VAD ska jag komma underfund med under den perioden.
Allt börjar återgå till det normala, jag mår illa ibland men annars finns det inget som tyder på att jag har blivit ogravid.

Idag ska Isak äta middag hos mig, we really need it!
Har såå mycket saker att prata om, analysera också för den delen.

Göran åker till Bryssel tills på tisdag. Känns hemskt!

Jag är ledsen att bloggen blir en sådan härn uppradningslista om vad jag har gjort och skall göra, men mer fantasi och engagemang har jag inte för tillfället.

Kommentarer
Postat av: R

hur mår du?
var är du?

2008-01-19 @ 12:08:31
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0