Om dagen, kärleken och träningen

Jobbat, hållt föredrag om en ny kund för 15 pers. Det gick bra! Skitbra faktiskt!
Jag var inte ens nervös utan hoppade bara upp där framför alla och började babbla, kan bero på att jag var så förberedd..
Fick XXXLsötsug när jag väntade på tuben och tre kexchoklader och två napp-påsar senare fick jag ångest och sprang ner till gymmet och sprang i en timme. Så jäkla skönt vad gymet kan göra för den psykiska hälsan, först gick jag och bannade mig själv för att jag åt så mycket men nu känner jag att jag var värd dem eftersom jag nu har sprungit bort dem samtidigt som jag fick dem... Äh jag fattar inte heller men jag både åt och behöll kakan kan man säga....

Apropå rubrikens tredje ord så är jag så kär så kär!
Känslan som infann sig när han klev in genom dörren imorse efter flera dagars saknad var helt obeskrivlig.
Jag var sunksunk i gårdagens smink, världens största tshirt och oduschad, ändå kände jag mig helt avslappnad och bara glad! Jag brydde mig inte om något annat än honom.
Sedan känslorna när han omfamnar mig, drar med fingrarna längs min rygg och säger att han blir så lycklig av att se mig. Mina känslor är besvarade och allt tredublas. 

Kramar ifrån mig, kär och tuggandes på en mojot.
 

Kommentarer
Postat av: Higge

Va fubbit...

2008-01-25 @ 06:23:58
URL: http://higge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0