Om fuckin föräldrar

G säger:
Min mamma håller på att bli tokig, hon måste veta vem jag träffar så...
Emma säger:
Så vaddå?
G säger:
Middag hos dem, i helgen? OK?
Emma säger:
No way jag hatar föräldrar
G säger:
Men då har du det överstökat
G säger:
Kom igen... dem är inte farliga. Vi kommer dit sent, äter och går o lägger oss tidigt. ..
Emma säger:
...
G säger:
För min skull älskling, jag vill också visa upp dig.


GAAAAH Jag hatar föräldrar.
98% av alla mina föräldraträffar har varit katastrofala, fatta då vilken ångest jag känner inför detta när jag är så KÄR...
But i guess im forced to....
Så Tystberga fredag/lördag... En stor freakin villa...
Det absolut värsta är om det inte klickar och han går på toaletten och man sitter där skälv med em utan någon att luta sig mot...
Å N G E S T

Kommentarer
Postat av: Line

Just för att du är så kär så kommer det gå bra. Föräldrar ser sånt. Så fort de ser dig inser dem att du är kär i deras gosse och då diggar de dig! Tat lungt, det verkar vara krut i dig nog att klara några ynka päron!

2008-01-29 @ 22:46:18
URL: http://thelinelife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0