Om min dag idag, torschda

Hoooooome all day.

Ledig men har inte haft en ledig stund kan jag bara tala om...
Började med att vara hurtig och ge mig ut på en joggingrunda, kommer tillbaka med tomma fickor. Fickor där nycklarna skulle ha legat, springer precis samma runda igen och letar, hittar dem helt mirakulöst och beger mig hemåt, nöjd efter joggingrunda x 2...

Städat min katastrofala kaoslägenhet, det tog tid... Hittade massa härliga saker som kläder med prislapparna kvar, bananskal, obetalda räkningar, matkuponger, presentkort och massa tomma Cdskivor.
Jag älskar o städa när jag hittar små fynd hela tiden! Mindre kul visserligen med mögliga mackrester men det får man ta.

Skrivit lite på mein buch och lyssnat på RC, såklart.

Ringde en kund som bara babblade och babblade, jag skulel bara ringa och säga hans fax kommit men det tog 40 minuter... 

Trååkupdate som jag hatar o skriva men det är skönt att få aktivera fingrarna... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0