Om nedräkning

Har börjat räkna ner tills på måndag och mitt nyyyyyaaaa jobb!!!
Har kirrat kläderna, tror jag (kommer sluta med att jag byter fem niuter innan jag ska gå)
Det enda som är lite tråkigt me detta jobb är att det tar 40 minuter att ta sig dit, jag ska alltså sitta på en spyluktande tunnelbana 80 minuter varje dag, vad gör man??
Någon som är van pendlare??? 

Aja, anyways så är jag faktiskt inte så nervös!
Bra eller dåligt tecken??

Idag har jag köpt mat, massa mat.
Fyllt upp kylen och frysen och shit vad coolt det är!
JAg har aldrig upplevt känslan av att bli sugen på någonting och sedan gå till kylen för att hämta det!
Jag har alltid fått gå till Ica elelr helt enkelt strunta i det.

Nej nu ska jag smörja in mig med brunutansol, lyssna på Ryan Cabrera och dricka some coke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0