Om nyår 07/08 och världens bästa överraskning!!!!

Wiiiii vad jag är lycklig, bakfull och trött!
Ni anar inte vad jag är säker på att jag har hittat min prins!

Gårdagen var helt galen, middag hos Isak, helt underbar med hummer och trevligt sällskap!
Vidare till Alli på Vaxholm, (taxichauffören var helt knäpp, han var nog full, han satt och sjöng "Vaaaaxhoolm mitt vaaaxholm, här vill jag leeva här vill jag döööööö", med världens basstämma hela vägen ut..)
Där var festen i full gång, alla var på topp, Asgrym DJ och jag var bara så lycklig när jag skuttade runt och pratade med alla mina darlings med ett glas champagne i handen och musiken var helrätt.
Tolvslaget närmade sig och alla par klistrade ihop sig och jag fånlog och var nära att leta upp någon att kyssa bara för att. Men typ kvart i tolv ringer min telefon, Göran som undrade var jag var, jag sa
"Vaxholm"
 "Ja men var?"
" *adressen*"
"Är det en stor villa eller?"
"Eh ja, ganska så..."
" Står du i vardargsrummet?"
"Ja??"

Och fem minuter senare kommer han in i vardagsrummet! Herregud jag höll på att kissa på mig!
"Men du skulle ju vara i Åre"
"Jag har varit i Åre"
Han åkte därifrån för att han saknade mig och ångrade sig, han ville fira med mig!
Jag fick min drömprinskyss 00.00!
Värsta filmscenariot. Vi dansade tryckare till "Happy New Year" Och då kände jag bara hur rätt det kändes! 
Åhh nu gråter jag igen, just nu ligger han bredvid mig och kollar på film. Vi båda är bakfulla as hell men.. kära! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0