Om SMS och dissningar

Två små söta sms som har rört om min vardag rejält har plingat upp idag.

Det första frön snyggot-med-fru-och-barn
"De har ersatt dig med en gammal tant, inte alls lika rolig att dagdrömma om!"
Förstår verkligen inte varför han skriver det. Vi gjorde vårat misstag och klippte sedan tråden från det djupa till det ytliga.
Jag vill så otroligt himla gärna ha honom som vän men jag trodde inte att han varken ville eller kunde. Men detta sms... VAD MENAR HAN????? Vill han ta upp kontakten? Ville han bara säga det? Vill han ha ett bekräftande svar? Vill han snuska på toan igen?
Jag svarade: "Föreställ dig din fru där istället, det blir bäst så"

Det andra från Mr Pojkvänsmaterial
"Hörde från Mia att du hittat mannen i dina drömmar. Du är då snabb och var det inte precis samma visa med mig!?"
Fuck you right up in you ass. Bitterfitta.
Han ville bara förstöra min dag, han lyckades.
Jag svarade "Dig var iallafall ingen svår match att komma över, och du; jag är bra på att dra förhastade slutsatser"
Fan vad bra jag har blivit på att dissa! Eller hur!?
Fast Fan vad båda smsen har gjort mig illa till mods! Och Fan vad jag ångrar lite att jag var så taskig mot Mr Pojkvänsmaterial. Jag tycker ju faktiskt om karln. Och jag trodde att han var mannen i mina drömmar. Och jag förstår inte varför han skrev smset, han har alltid varit vänlig mot mig. Han är verkligen inte typen som skriver sådana sms. Hade han varit han som han var med mig hade han skrivit att han var glad för min skulle eller något...

Aja, Har precis kommit hem från en mysig stund på en liten bar med en liten man som spelade på ett litet piano.
Drack ett litet glas vin för så lite som 65 kronor. En Dagens lunch. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0