Om att missa flyget..

alltså helvete
Sitter och gråter och gråter här nu.
Resväskorna ligger packade framför mig, Göran ligger på soffan och sover så jag får sitta nedanför.
vi skulle ha åkt till Jamaica i lördags ju.
Men vi försov oss.
punkt
så inåthelvetes jävla idiotiska idioter vi är. Vi ställde en mobil och antingen då ringde den inte eller så stängde nån av oss av den i sömnen. Så vi vaknade en timme innan flyget skulle gå.
Fan vad jag grät. gråter fortfarande, vi får åka imorgonbitti med en jävla konstig tur med 5 (!) mellanlandningar och vi kommer komma fram på onsdag natt.
Så vi får bara tio dagar på Jamaica. Åh jag blir så arg så arg så arg.
Jag är bara helt jävla arg.
Vi låg i soffan förut och myste lite och Göran försökte sig på att hångla lite men helt plöstligt fick jag ett ryck och slog bort honom, gick upp ur soffan och skrek
FAN HUR KUNDE VI MISSA PLANHELVETET

Kommentarer
Postat av: sandra

fyyyy fasen så trist...... förstår att du blir arg....

hoppas d försvinner fort när du väl är på väg....

2008-07-29 @ 11:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0