Om mat

Det är ett jävla flängande mellan min lägenhet och Görans.
Har suttit på tuben fem gånger idag. idag bara!
Vaknade där vid sex, åkte hem och fixade lite, åkte tillbaka vid elva med frukost åkte tillbaka hem efter det, tillbaka till honom när han umgåtts med sin kompis lite, åkte tillbaka hem till mig igen och ska kanske åka en gång till om jag inte lyckas övertala honom att vi ska äta här. 

Fryser som en idiot. Det är juli och jag fryser även fast jag har jeans och tshirt.. inte normalt... 
Gaaah kan tönten skynda sig... jag är så galet hungrig... lyckades precis klaga mig till att spendera kvällen här, i min lägenhet. Skööööööööönt, då behöver jag ju inte flytta arslet från a till b utan bara sitta kvar på a och bli serverad sushi. 
Träffade mamma idag en snabbis, körde henne hem från sjukhuset där hon gjort något med ögonen.. ingen aning om vad men de hade droppat något i dem och hon var halvt blind, hahah. 

nej nu får han faaan komma snart



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0