Om sommarfeeeeling

Babies!
Jag är så somrigt glad och lycklig, har nog aldrig känt mig såhär förut.
Allt känns så rätt så bra.
Kom hem i tisdags från en vecka på Gotland med Göran, Isak och Josefin, helt underbart!
Sov länge, låg på kallis, åt gott, festade, åkte runt och såg lite random gotländska grejer också.
underbar ö alltså
Nu måste jag börja mitt tvättmaraton, har inte tvättat sedan i juni... köpte trosor igår för att jag inte hade några rena...
Så imorgon är jag nog pang bom trött. Ska försöka pallra mig iväg till Tystberga till Görans föräldrar också..
sen börja PACKA
på lördag åker vi till hettan!
vet inte vad jag ska skriva nu.. tvätten ligger osorterad här
pussogull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0