Om svammel mitt i natten

Så nu sitter jag här i bara ett duntäcke och trycker varje tangent jättemjukt så inte Göran ska vakna.
Vaknar han är jag de pinsammas död död. Han måste tro att jag har ett allvarligt beroendeproblem eller något, såfort han tittar bort och tittar tillbaka sitter jag med datorn i knät.
Nu har vi haft lite sex och då pular jag fram datorn direkt.
hah

Iallafall så var han på strålande humör och det va rprecis som i en film, jag stod och väntade förväntansfullt och när jag fick syn på honom skyndade jag mig fram och hoppade upp i hans famn och han släppte allt han hade i händerna och tog emot mig och så skrattade vi och jag sa "äntligen är du hemma baby" och han sa "jaaa"
Och så gick vi handihand och hämtade hans väskor.

Och sen åt vi hans favorit kinamat och pratade i mun på varandra.
Nu ligger han här bredvid mig som en utslagen hjälte eller något och helvte vad jag svamlar
Till min glädje sa han att han hellre åker till Tyskland i höst med mig och träffar sina vänner.

Det känns ju skönt, att han planerar att vara tillsammans med mig då också menar jag.


Nu tänkte jag slå ihop den här mackapären och maka mig nära honom även fast han luktar "fan skit och svett" som han uttryckte det själv, jag tycker han luktar godast i världen, såklart


Kommentarer
Postat av: sandra

all lycjka till er det låter sååå underbart det ni har...

2008-07-05 @ 06:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0