Om tyska

Bortse från min otrooliga uträkning i förra inlägget.
Han kommer halv åtta ikväll, alltså 24 timmar från halv åtta igår..
Är i hans lägenhet nu, har beställt mat till ikväll, köpt två flaskor vin, fixat en mysig cd med fin musik, dammsugit, köpt mjölk och bröd och smör och sånt. Är inte jag en housewife ellaahh?
Ska bli så otroligt skönt att kunna prata med honom i lugn o ro utan att känna stressen över att han snart åker igen.
Gaah jag känner mig helt nervös o nykär...
Sedan ska vi nog åka ner till Tyskelandet nästa helg, han har ju fått nya vänner som han ville bjuda på middag.
"De är urkassa på engelska"
Jaha. Vad ska jag säga då?
Hallo ich heiße emma und ich wohne in stockholm und ich bin zsweiundzwanzig jahre alt.
Hallo ich heiße emma und ich wohne in stockholm und ich bin zsweiundzwanzig jahre alt.
Hallo ich heiße emma und ich wohne in stockholm und ich bin zsweiundzwanzig jahre alt.
Hallo ich heiße emma und ich wohne in stockholm und ich bin zsweiundzwanzig jahre alt.
Hallo ich heiße emma und ich wohne in stockholm und ich bin zsweiundzwanzig jahre alt.
Hallo ich heiße emma und ich wohne in stockholm und ich bin zsweiundzwanzig jahre alt.
Hallo ich heiße emma und ich wohne in stockholm und ich bin zsweiundzwanzig jahre alt.
Hallo ich heiße emma und ich wohne in stockholm und ich bin zsweiundzwanzig jahre alt.
Hallo ich heiße emma und ich wohne in stockholm und ich bin zsweiundzwanzig jahre alt.
Hallo ich heiße emma und ich wohne in stockholm und ich bin zsweiundzwanzig jahre alt.
Hallo ich heiße emma und ich wohne in stockholm und ich bin zsweiundzwanzig jahre alt.


det är det jag kan på tyska. och aber som betyder men..
Då kan jag flika in i deras djupa diskussioner "Aber....." Och göra någon frågande gest så kanske de tror att jag inte förstår eller vill att de ska utveckla. Perfekt!
not

jaja, nu ska jag duscha och inte klä upp mig. Det blir för uppenbart att jag verkligen försöker då.
Fan tnk om han är skittrött o ledsen och bara kommer hem och är skitsur och däckar i sängen direkt?
bah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0