Om att inte ha något att göra och om att skriva om det i ett inlägg. typ

På jobbet.
Hur många gånger har jag skrivit de två orden efter varandra här i bloggen?
Vann 125 kronor igår eftersom det bara var jag och Isaks mamma som trodde Spanien skulle vinna.
Jag hade givetvis ingen aning och vann på tur. moahahah
- Vann dem EM nu?

Ja. Har precis haft lunch och lunchat med Peter denendasnyggakillenpåjobbet.
Han tjatade om att han ville att jag skulle följa med ut i helgen...
Veeeeeennnnneeee
Ikväll ska jag iallafall bjussa Jossan och Alli på SATC-filmen. Godis får dem köpa själva.
Jag är så uttråkad. Alla bara har konferens och tråkiga möten och ingen vill ha kaffe och ingen ler ens åt mig.

haha, har precis upptäckt att Justin i 4 minutes med Madonna sjunger Madaaannnaaahhhh flera gånger, låter assexigt.
Madooonnnahhh

Nu ska jag youtuba lite. Försöka få krafter att bära ner massa kartonger till soprummet som bara står här. Ska nog göra det först.  Det ser ju så skrääpigt ut. Eller som min schhef säger "Det scher alldeles schräpigt ut"

E
n himla massa ord i detta inlägg, men ingen kontenta.
Har förresten hoppat av min skrivkurs. Handledaren var helt sickolicko. Tråkigt

MEN VAFAN VAD JAG SVAMLAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0