Om att ta på fel kläder

Sitter ute på altanen hos mamma och insuper förortsluft.. eller nåt.
Känner mig precis som när jag var liten när jag sitter här, det luktar fläder och jag hör henne slamra inne i köket.
Är så arg, så arg att hon ska sälja villan. Men förstår samtidigt, hon börjar bli gammal, en stor villa att ta hand om och bo i själv är nog inte så kul... 
Förstår inte att min lilla mamma börjar bli gammal...
Isak är hos sina föräldrar bara några hus bort. 

Och snart kommer Göran hem! För gott! 
Undrar hur många gånger i livet man konstaterar att tiden går snabbt.. Det kändes verkligen som igår han åkte! 
Tre månader - knäpp - borta. 
Känns overkligt att kunna träffa honom varje dag.. 

Nej nu ska jag hjälpa mamma med maten, sedan ska vi gå till Isaks familj och se fotbollen.
Heja Sverige tänkte jag när mamma sa att vi skulle se fotboll, och tog på mig min sverigetröja....
- Varför har du den på dig? 
- Är det larvigt? Kanske lite överdrivet?
- Jamen varför? Det är Ryssland mot Spanien som spelar...
Jomen så går det när min sportnörd åker till Tyskland några månader... hahaha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0