Om barndomshem

Jag är ledsen och ajg ahr dåligt samvete över att jag bloggar så dåligt dessa dagar men jag hinner inte och har inget att skriva om heller. Lite kanske... Idag började jag störtgråta på jobbet då mamma bestämt sig för att sälja villan jag är uppväxt i. Hon ska sälja mitt barndomshem. Så jävla hemskt så jag vill inte tänka på det. Usch och fy. "Det är för stort för mig" tycker hon. Det är inte för stort för mig. Nej, jag får helt enkelt bli lite vuxnare och tugga i mig detta faktum. Men det är hemskt. Så jävla hemskt.... Varit lite barnvakt idag också. men jag grät mest. Hon såg lite konstigt på mig men fortsatte slänga klossar rakt in i väggen. Imorgon kommer Göran. Älskade älskade. Måste börja planera Jamaica lite, kolla upp saker man kan göra o sådär. Och hångla galet mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0