Om housewifing o så

Hej
Orkar inte redogöra vad jag gjort de senaste dagarna, varit ute, träffat en kille som träffat Ryan Cabrera och som tillslut typ fick bända mig loss från hans kropp, haha. Jag var full och så helt plötsligt säger han
- Amen vafan han har jag träffat nåååra gångerr,
GAAAAAHHH


Idag har jag varit desperate housewife och varit i Görans lägenhet och planterat fina växter på hans balkong, köpt nya krukväxter, tvättat en maskin åt honom.
Sedan körde jag hem till Lukas och såg fotbollen, och där befinner jag mig fortfarande. Så himla smidigt med mobilt bredband tyckeja.
Vann förövrigt 100 spänn igen på ren tur, Lukas trodde stenhårt på Tyskland och jag höll "på det andra laget".
225 spänn bara på lite fotboll är inte fyskam, det är en ögonskugga på makeupstore typ.


OCH VET NI
För första gången i mitt liv har jag semester!
Sköööööönt.
11 Augusti sätter jag min fot på jobbet igen.
Imorgon har jag bestämt att jag ska ligga i sängen hela dagen.
Tisdag ska jag på Skansen med Mia och Alicia.
Onsdag lunch med Isak och middag med Magnus.
torsdag ingen aning
fredagkväll KOMMER GÖÖÖRAN HEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0