Om idola

Hej.
Och Förlåt.
Har helt enkelt ingen som helst inspiration till att skriva.
Utgång i fredags och igår. Inte så överdrivet kul.
Ska ta en dusch och ringa mamma nu.
Så glad att jag inte tog semester i juni, vädret ser ju ut att bli pissdåligt :D
Och även om det blir det i juli också så pinar ju jag iväg till Jamaica och steker.

Tror förresten jag har blivit kär igen. I Ola. Idola.
Youtuba "My life as Ola #" och förundras över vilken jävla kille. Vet inte om jag tycker om honom eller bara hans dialekt...
Synd att jag har en karl med den bredaste stockholmska man kan tänka sig... dock är de lika blonda.
Ni ser. Jag ha rverkligen tappat stinget med det här o blogga. Jättekul o läsa om min förkärlek till IdolOla, jag och alla andra fjortonåriga tjejer liksom.
nu ska jag somsagt duscha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0