Om ingentitgnbgfhdufhjfd cx

alltså
Det är helt sjukt
jag går här hemam och funderar på ett inlägg, kommer på några fyndiga fraser och slår på datorn.
Sedan kommer sidan upp och huvudet blir helt jävla tomt och jag vill inget annat än slå ihop datorn igen...
Hmmm
Jaja
Igår var jag och Göran på studentmottagning, hans kusin.
Kändes jättekonstigt när han presenterade mig hela tiden som sin flickvän. Alltså konstigt - ny känsla - kul.
Jättetrevlig släkt har han iallafall, var kvar där till efter tolv då vi tog taxi hem till hans lägenhet.
Imorse 09.00 åkte jag tunnelbana med utsmetat smink, skrynklig klänning och allmänt sunkigt utseende..
Fixade iordning mig och sedan hämtade Göran mig o vi åkte till något bad utanför Nyköping.
Aaaw vill ni höra en supersöt romantisk äcklig sak?
Göran svängde av vid en polisficka på motorvägen, jag undrade vad han gjorde och han svarade "jag blev bara så kyssugen"
sööööööööööööööt
Kanske bara jag som blev varm i hjärtat av meningen, ni nadra tycker nog att fan ska koncentrera sig på körningen eller nåt.

Nu ska jag iallafall bege mig ut i nattlivet. Om det nu är något. Tjejerna ha rringt antal gånger och de verkar på g, Göran är redan ute.
pusss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0