Om löneförhandling

Aah, jag är rätt lycklig just nu.
Löneförhandlade idag på jobbet, ökning med 6 procent så jag är nöjd!
Fick även reda på att jag har semester hela juli och halva augusti och att jag i augusti bara jobbar halvdagar.
 Har köpt med mig en liter jordgubbar hem, kysste Göran senast igår, smsar om vart jag och Jossan ska äta middag, jag vill äta ute, hon vill äta på min balkong.
Tror jag ska försöka mig på ett rejält övertalningsförsök, min lägenhet ser ut som shit.
shit shit shit shit shit shit
helgen var ganska... b. Hände inget speciellt när vi var ute, minglade med folk jag kände, dansade ganska lågmält, drack inte så mycket, kom hem vid två.....



Pratat med Jossan nu och det blev äta ute, såklart! jag är kung på övertalning.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0