Om min midsommar

Hemma nu.
Midsommar var till en början lugn och fin, midsommarmat, nubbe och trevligt folk.
Urartade sedan till en sjuhelvetes fylla för min del. Vaknade mitt i natten i en vinbärsbuske hos dem vi firat hos.
Clarissa och Rikard åkte hem ganska tidigt eftersom de hade Natanael med sig men jag stannade.
Så jag var själv på tomten till en villa jag inte ens visste vilka som ägde.
Var som tur var ganska klar och kunde ringa nummerupplysning och fick numret till taxi, ringde och kom sedan på att jag inte visste "Min position".. Så jag fick helt enkelt börja gå tills jag hittade något signifikativt för där jag var.
Kom till en ICAbutik och en pizzeria och kunde äntligen komma hem.
Hade dock galet kul innan allt urartade. Massa trevligt folk och sådär.
Lördagen spenderades mest till ångest, undran om någon sett mig i den där jävla busken och lite bebisbärande.

Åkte hem relativt tidigt idag, blev stoppad av polisen, 2800:- fattigare... Höll på att skita på mig när jag skulle blåsa. tänk om jag hade alkohol i mig fortfarande... negativt dock. PJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Pratat 3 timamr med Göran som skämdes för mig och som var uttråkad.
allt för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0