Om minimiåriga

Precis kommit hem efter en ganska rolig restaurangupplevelse.
Vi traskade in på en grekisk kolgrill, beställde souvlakispätt och en flaska rödvin, då skrattade servitören och sa
- Ja, två cola till damerna
- Nej, en flaska vin tack.
- Vi serverar inte till minimiåriga (han såg väldigt viktig ut när han uttalade ordet)
- Vi är båda maxåriga sa Jossan drygt

moahah
Det hela slutade med att vi halade upp våra leg, han trodde dem var fejk, jag var beredd att gå och visa min bil...
Herregud så jävla unga ser vi inte ut att vara!
Han gav tillslut med sig och vi lämnade inte ett jävla öre i dricks.

Sedan snubblade Jossan på kullerstenen i sina höga klackar och fick ett köttsår på knäet. 

Och jag fnittrade så hysteriskt att jag inte fick iväg bilen och förstooood inte varför den inte rullade när handbromsen var i.

Jossan har jag nu släppt av hos sin nya kille som konstant smsar "Vad gör du" "Vem är du med" "När kommer du hem" "RIng mig" "Vart är du?" "Ska jag hämta dig?"
Än så länge tycker hon bara det är gulligt...
Undrar hur gulligt det blir när han slår henne gul och blå om några månader...
Nejdå, skämt åsido, han  är bara jävligt svartsjuk konstaterade vi.

Nu ska jag se på någon film och förbered mig för den otroligt jobbiga dagen imorgon (jordgubbar, vitt vin och solning på Isaks terass)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0