Om position just nu

Jag ligger i en väldigt osmickrande nästan komisk ställning just nu.
Det var sol på bordet på balkongen och eftersom jag vill sola benen fanns ingen annan utväg än att bygga en bro med stolar och pallar.
Så jag har benen på bordet och halvligger på en stol med överkroppen. Under rumpan har jag en pall.
Med en kudde på.
Plus att jag har målat tånaglarna och satt såna därna spearationsgrejer så jag spretar som en annan invo.
Läckorrt

Jobbat idag och servat så inåthelvetes otacksamma skitar.
"Ursäkta, är det här kaffe? Det ser så blaskigt ut.."
"Man kan inte få något sött till? Bullarna ser inte så goda ut.."
"Har du gjort kaffe förut lilla gumman?"


Älskar mitt jobb. Verkligen. Sådana här kommentarer från överviktiga 50+ gubbar får jag dagligen.
Nej nu ska jag försöka komma här ifrån (inte det lättaste...)
och koka lite tortellini, diska lite och se på gossip girl som den tonåring jag är


Kommentarer
Postat av: sandra

blev benen nått brunare? =)

2008-06-04 @ 13:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0