Om rude fucking people

Alltså vilka jävla nötter det finns.
Efter jobbet idag gick jag ner i garaget för o se om biljäveln fortfarande stod 2 mm bakom min biljävel, det gjorde den inte.
Däremot satt en lapp på min ruta.
Jag hade skrivit något i stil med Idiot! du har parkerat in mig.. skulle verkligen ha behövt bilen nu men får helt enkelt ställa in pga av dig, tack och jag ringer polisen på tisdag 17/6
Får denna jävla lapp till svar Kanske parkerade in dig med vilja? Tjejer ska uppenbarligen inte ha bil, inte tjejer med mens iallafall pmsslyna

Jag bara gapade..
Hur fan kan man vara så jävla oförskämd? Att han ens lämnade en lapp och inte bara tog sin fula bil och flyttade den?
Fan vad jag ångrar att jag inte tog regnumret...
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JÄVLA FITTIDIOT
tänk om min mamma låg o dog ute i ngn skog och jag inte kunde rädda henne pga av honom?

Kommentarer
Postat av: sandra

sicken jävla idiot........

2008-06-16 @ 23:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0