Om sommarhus

Pallrade mig iväg till jobbet, hinkat vatten hela dagen och faktiskt klarat mig utan någon känn alls av att jag haft sprängmigrän hela helgen, skönt! Kom hem och sov några timmar, diskuterade sommarhus med Isak (vi finular på om vi kanske ska köpa ett tillsammans) dock kan vi inte komma överens om var vi börja kolla. Jag är ganska openminded för allt, bara inte norrland och Isak vill väldigt gärna tillbringa sina somrar i den nordligare delen av Sverige. Får se om vi komemr överens annars blir det nog inget. Jag har egentligen ingen större lust, man kan alltid hyra... Ja Nu ska jag gå och hämta pizza och se på Andra Avenyn. Har inte sett säsongavslutningen än' Skitledsen för att bloggen är så tråkig men jag har verkligen ingen inspiration alls

Kommentarer
Postat av: sandra

köp ett sommarhus på Öland.. bättre ställe finns inte i sverige att tillbring lata soliga sommardagar...=)

2008-06-03 @ 12:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0