Om sorg




Lyssna på denna låt, så oerhört vacker och jag har gråtit hela morgonen till den.
Ser på bilderna från Mikaels begravning och skakar. Jag vill så gärna att han ska vara här just nu.
Han skulle ha haft det bra och han skulle ha varit lycklig.
Han, Clarissa och morfar var de enda som verkligen fanns där för mig när jag mådde som dåligast, de hjälpte mig komma ur det och komma ifrån R.
Nu är två av dem borta. Och jag står inte själv men jag har inte dem bredvid mig, och jag skulle göra allt för att få ha det.
Vill åtminstone bara att de ska veta vilken oerhörd inverkan de haft på mitt liv, positiv inverkan.   Utan dem hade jag troligen fortfarande varit en sorglig, trasig själ utan kärlek eller mål i livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0