Om svammel

Tänkte ta bilen ut till mammsen men kom sedan på att den är inparkerad, låst, av någon jävla idiot som ställt sig bakom mig i garaget. Har lämnat lapp... vart ringer man i sådana här ärenden? Polisen?
Orkade inte ta tunnelbanan så här sitter jag.

Funderar på om jag kanske ska ringa sextonåringen som gav mig sitt nummer i fredags när jag var på skolavslutning.
haha
Mina två kussar slutar nian så jag tänkte att jag kunde glädja mamma och bjuda dem på lunch, och glädja mig själv. Jag blir faktiskt lite varm i hjärtat när jag umgås med släkten, speciellt dem eftersom det är så kul att återuppleva tonåren lite.
Jaja, nog om det. Iallafall pinade jag upp till deras klassrum och möttes utav tonvis med gråtande tjejer med mascaran nedanför knäna.

Stod och kollade när de fick sina betyg, kramades och gav blommor till lärarna. Då kommer en liten jävla finnig kille fram till mig med en lapp med sitt nummer och säger "Du är Hannahs kusin va? Ring mig om du vill"
Sedan pös han iväg. Så jävla laidback. Jävligt modigt och han måste ha haft enormt självförtroende, det gillar vi!
Undra om han verkligen tror att jag ska ringa.
Överanalyserare som jag är så är en teori att han trodde att jag gillade lammkött. Which I dont.

Nog om det! Gud jag bara svamlar

Kommentarer
Postat av: Dennis

Ring det vaktbolag som har hand om ditt område så ger de en bot och får bort bilen i bästa fall. =) Good luck. ^^

2008-06-16 @ 19:20:19
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Pernilla

Hejhej :)

Gjort idag?

2008-06-16 @ 19:57:07
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0