Om vädret

Fan, ibland ångar jag att jag inte är vuxen nog att orka titta på vädret om kvällarna.
Jag och Isak hade planerat värsta dagen på hans terass, vi skulle sola, sola, sola.
Det är molnigt ute. Det blåser ute. Det är kallt ute.
Sa dem det här på vädret?

Vi gjorde iallafall det bästa av situationen, köpte med oss massa tidningar och åkte till ett ruffigt inrökt fik där vi satt i källaren och deppade.
Rätt mysigt faktiskt.
Även om jag hittade en fluga i min saft och kaffet var så beskt att man grimaserade såfort man bara läppjade lite.
Nu är jag hemma and all alone.

Nu ska jag åka och storhandla, för så vuxen har jag faktiskt blivit, att jag inser vilken otrolig känsla det är att öppna kylen och kunna göra nästan vad man vill.
pussogull

Kommentarer
Postat av: Andreas

mm måste hålla med dig! :)

Vädret nu det sissta har varit hemskt!

Kallt Kallt Kallt

2008-06-17 @ 00:57:47
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0