O mtips på resemål

Mina damer och herrar...
Jobbade till halv sju idag... HALV SJU! Jag slutar 16.30.....
Men what the heck... ÖT - pengar - inte mig emot...

Sitter med hästen i telefon och vi har börjat spåna om vart vi ska resa i sommar!
Jag känner starkt för Portugal igen fast då lissabon men han tycker jag är tråkig....
Jag ger mig.. Klart roligare o besöka något nytt... TIPS? Alla ni 2 som läser min blogg? Eller alla 97 som faktiskt läser min blogg???
Eller skit i tips... Skriv bara vart ni har varit och sätt poäng om ni vill...
Jippi

Kommentarer
Postat av: panthern

Magaluf- party men lite för litet.
Gran Canaria- playa ingles- party, sol, billig shopping, kul att vara där en vecka, massor att se!
san augustin- ligger utanför, lite pensionärsställe men fin strand, kostar 30 kr att ta taxi in till playan och ta ca 30 min att gå.
italien-florens- dyrt men underbart, lite
turiststad som faktiskt hade bättre uteställen än jag trott.

Så, tänkte bara posta lite snabbt innan jag sticker till gymmet, förlåt om det blev lite rörigt=) Hoppas ni får en toppensemester!

2008-03-27 @ 16:59:12
URL: http://ihpep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0