Om 13 dagar

Vet ni, om 13 dagar har jag och Göran känt varandra i fem månader.
Helt galet.
Första gången han hämtade mig i sin lilla röda sportbil som han har sålt nu.
Första gången vi satt mittemot varandra och pratade och jag föll djupare in i hans ögon...
Och nu ligger han här i min soffa och dregglar!
Halleluja vad jag gillar utvecklingen!

Och första gången vi pratade i telefon och jag älskade honom bara för att han var bra på att prata i telefon.
Och första gången vi träffades själva i ahns lägenhet och pratade konstant från åtta till tre och mitt huvud började simma runt något som liknade en förälskelse.
Och första kyssen.
Och när jag åkte till Portugal och han hade postat brev i mitt inkast till när jag kom hem.
Och när jag efter ett tag fick nippran på att vi aldrig kom nånvart.
Och när han hamnade i fyllecell och skämdes som en hund..
Hur mycket jag störde mig på att han var en sådan överdriven gentleman.
Hur jag släppte alla spärrar och lät mig falla och bli kär i honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0