Om ett sjätte sinne?

Min morgon har varit lite läskig faktiskt...
När jag kommer ner till tunnelbanan så jag får springa hem och hämta det, nästa tåg går en kvart senare. 
När jag kommer till min dörr sitter hela min nyckelknippa fortfarande i dörren!
Hur jävla läskigt är inte det!?!?!?
Tänk om jag inte hade glömt kortet??? 
Shit min lägenhet hade ju varit tom vid det här laget med mina grannar... 

Nu ska jag lämna ut lite utvecklingssamtalslappar (långt ord..) till lite folk här och sprida skräck och nervositet.
ommer ni ihåg högstadiet när utvecklingssamtalen var det värsta man visste? 
Iallafall för mig var det så... 
GAAAARRH här kommer utveklingssamtalslapparna!! Ska jag gå och skrika nu.

Sedan ska jag ringa lite kunder, koka lite kaffe och fixa iordning en sal.
Tjipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0