Om ingeting o msn

Var på gymet i nästan två timmar och kände mig duktig och redigt cool när en tjej kom fram och frågade om jag visste hur en maskin fungerade. Jag kunde och visade henne lite laidback sådär.
gymkungen is here and im to stay...
Att hon sedan inte fattade ett piss av det jag förklarat och vred benet helt fel när hon gjorde det tar vi inte med...

Nu har jag kollat några The Hills-avsnitt, kollat lite resor, msnat med min kalr som sitter på jobbet.

E säger:
Kolla jag heter som du fast ett e ist!
G säger:
Sluta det ser ju töntigt ut
E säger:
Nej nu är vi helhippa i bloggvärlden!
G säger:
?
E säger:
Alla skriver bara första bokstaven där. "Nuska jag träffa A, H & J"
G säger:
Töntigt
E säger:
Du är
G säger:
En klient ringde nyss o sa att han hade bytt firma, han tyckte vi var för sporadiska med våra kontakter
E säger:
Tråkigt...
G säger:
vad gör du då?
E säger:
pratar med dig?
G säger:
Besides?
E säger:
Äter?
G säger:
HA! Jag visste det! Du äter jämt!
E säger:
Im fat
G säger:

E säger:
Jag var på gymet i fuckin 2 timmar så jag får
G säger:
Får ja ggissa, du lyssnar på RC?
E säger:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa


Moahaha, så kul kan två uttråkade själar ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0