Om lunchen, den befruktade lunchen

Den befruktade lunchen med Mr Ex gick bra!
Han hade i avsikt att vi bara skulle vara vänner, vi båda vill det eftersom vi passar så bra ihop (på ett vänskapsplan)
Han hade sin son med sig och vi pratade mest relationer..
Relationer till barn, vänner, ex, ex:s nya och så.

Hans fd fru har redan en ny och det knäcker honom litegrann.
Visserligen är hon en bekräftelsesökande person som tar första bästa som vill ta i henne,
Men han mår ändå dåligt över det och är ledsen för sin sons skull som kommer få leva med alla dessa karlar.
Det kanske inte låter så farligt men två veckor efter de hade separerat hade hon legat med två stycken, var på g med en tredje och nu, några månader senare kanske hon ska flytta ihop med ytterligare en ny.
Hon är lite som mig back in the days nu när jag tänker efter.
Allt gick jättebra och stämningen förändrades inte ens när jag pratade om Göran =)
Jag måste sluta oroa mig för allt i onödan...


Nu ska jag ta en lördagscigg.
På en onsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0