Om min situation (känns som om alla mina inlägg heter detta...)

Hej !
Ni får la ursäkta att bloggen blir sporadisk men det är mycket på gång just nu.
Helgen var underbar, jag menar, sömn, skratt, massage, god mat med världens underbaraste kille kan inte gå fel!
Förutom kanske att jag fick en allergisk reaktion av någon eterisk olja eller vad det nu var.... 
Fick duscha iskallt i 30 minuter och bara gå med luuuuftiga booomullsklääääääder. 

Jaja, både Göran och jag har iallafall båda börja tfå panik över att han åker alldeles snart.
Han jobbar som en gnu för att få allt klart innan han åker, jag går upp i timmar nästa vecka, och i måndags fick jag ett infall och anmälde mig till en privat distanskurs i skrivning vilket betyder deadlines = stress= dåligt resultat= prestationsångest=dåligt humör= den tid vi får med varann blir lidande...
PLUS mat PLUS två lägenheter PLUS vänner PLUS massa problem som ska redas ut ...
Och visst ja, PLUS bloggen.

Men ett stort grönt PLUS till mina underbara vänner som skickar påskägg, skriver söta sms, skickar kort och allmänt bara finns där och bryr sig. Jag älskar er!

Nu ska jag iallafall dricka blåbärssoppa. Min nya drog. Allt är gott med blåbärssoppa! Prova själva!
yep. lite från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0