Om påskmiddag

Har sovit kanske tre timmar inatt, resten tänkt och lyssnat på Brolle Jr som har en läkande effekt på mig iomed sin röst.

Nu ska jag sätta mig i bilen, hämta upp Göran och åka på påskmiddag hos mamma.
Första mötet.
Jag är inte nervös eller någonting efter gårdagen som bevisar att han är den mest bäste i mitt liv hittills.
Så galet.
Isak, mammas kille, Isaks mamma, mormor och min moster med familj.
Ska stjälpa ett glas vin och dra en cigg innan jag drar så hjärtat förflyttar sig från halsgropen till dets riktiga plats.
Jag är helt förvriden inuti...
Ska förresten bli kul o träffa mina kusiner. Tvillingar, en kille en tjej på 15 år.
Saknar dem faktiskt...
Träffar dem aldrig nästan... Skickar inte kort när dem fyller år.. .
Blä vilken dålig människa jag är.
Ska ta igen det nu. Har köpt påskpresenter till dem.
LOOOOOOOVEEE MEEEEEEEEEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0