Om räddaren av uteliggaren

Sitter hos Göran.
Baksmällan börjar anta en mer behaglig form av trötthet och seghet.
Gårdagen bestod av att dricka och dansa bort alla problem!
Så jäkla skönt, jag hällde i mig sprit och dansade som en galning på e.
Däckade lagom innan jag hann plinga på Görans dörr, i trapphuset alltså.
Som tur var ahde jag smsat att jag skulle komma så han gick ut och skulle se om jag glömt portkoden och hittade mig!
Tänk om jag hade sovit där hela natten. Det hade ju varit lite pinsamt.
När alla morgonpigga hurtjoggare och pensionärer skulel gå ut och var tvungna att kliva över mig.
Kanske skulle de ringt polisen om att en uteliggare ligger i deras trapphus?
Tur att det inte hände iallafall.

Ägaren av soffan jag sitter i är och hämtar kinamat. Jag har (JAG HAR) bakat (JAG HAR BAKAT) - toscakaka.
Och kors i taket den blev lyckad och två kors i taket jag tyckte inte det var så svårt. 
 
Nu ska jag bara ta tag i disken, duscha snabbt och springa ner och hyra film.
Sedan kan jag njuta kvällen med min man!
Förra inlägget kan ni typ ignorera, kanske kommer något om det sedan men jag måste reda upp allt och komma underfund om var jag själv står i leran =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0