Om vitt bröd

Jag förstår verkligen att ingen läser min blogg just nu men det gör inget.
Jag får ändå bara ångest över att jag inte tillför den näring i form av text. Bra text. Jag ger dig bara vitt bröd bloggen!
Och alla vet ju att vitt bröd blir man mätt på de första tio minutrarna. Sedan ångrar man att man åt det och äter det aldrig igen.
Så det är skönt att ingen läser mina vita-bröd-texter.
Grovt bröd i form av djupsinnade texter om annat än mina dagar är det svältfött på när jag är glad och trygg.
När jag är olycklig är jag som kreativast, har jag ju redan berättat för er (dig..?)
Så därför kommer nu ett.... tada - extra vitt bröd - inlägg. kärleksbröööööööööd.

Jag är så galet tokigt trygg och kär.
Vi låg och diskuterade oväsentliga saker förut när han säger
"Duvet jag har aldrig varit såhär med någon förut."
"Så djup, så allvarlig. och jag älskar det."

MOAHAHAHAHAHAH.
Haha.

ha.




Ni förstår inte.....
Jag blir helt galen.  Jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Han fortsatte berätta om att han känner sig trygg, jag finns där och han behöver inte smyga på tå för är det något han är minsta konfunderad över frågar han , vi pratar, reder ut, skriker och viskar.
Vi konverserar så inisatans bra!
Det är liksom grunden.
Tack för mig .
Jag skulle egentligen skriva lite till men han ligger där och soooover...... så jag ska hoppa på honom och äta upp honom. totalt


Kommentarer
Postat av: panthern

hey, vi läsare finns kvar och vissa är ju faktiskt glada att du är lycklig;)

2008-03-24 @ 10:50:19
URL: http://ihpep.blogg.se
Postat av: Anonym

härligt att du är lycklig. då kanske du ska göra testet på www2.levlangre.se och se hur länge du lever. Jag blev förvånad över att jag kommer bli 87 år gammal. Men det är i och för sig om jag fortsätter trivas med livet så som jag gör nu.

2008-03-24 @ 14:13:30
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0